مسئول پاسخگویی به شکایات شهری ساری، از ثبت بیش از ۳۵۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری طی شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت که از این تعداد، نزدیک به ۲۸۰۰ مورد معادل ۷۹ درصد با پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیریت شهری بررسی و حل‌وفصل شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 16004

سمیه کریمی-صدای نکا؛محسن هدایتی بنیاد آباد مسئول پاسخگویی به شکایات شهری ساری با  اعلام اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری، ۱۱ هزار و ۱۶۲ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرارشده است،افزود: از این تعداد، ۷ هزار و ۶۵۶ مورد توسط کارشناسان راهنمایی و پاسخ داده شد و ۳ هزار و ۵۰۶ پیام در حوزه مدیریت شهری ثبت شد.

وی تصریح کرد: از مجموع پیام‌های ثبت‌شده، ۲ هزار و ۷۷۷ مورد معادل ۷۹ درصد با پیگیری‌های سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری بررسی و حل‌وفصل شد.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری اظهارداشت: از مجموع پیام‌های ثبتی ۶۱۸ پیام مربوط به شهرداری منطقه یک، ۷۳۲ پیام مربوط به شهرداری منطقه دو، ۳۹۷ پیام مربوط به شهرداری منطقه سه، ۲۲۲ پیام مربوط به شهرداری بافت کهن و قدیمی مابقی تماس‌های ثبت‌شده با ۱۵۳۷ پیام مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری بوده است.

هدایتی خاطرنشان کرد: پیام‌های ثبت‌شده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، آسفالت، سد معبر، حیوانات، ساخت‌وساز، لایروبی بیشترین فراوانی را طی شش ماه اول سال ۱۴۰۴ داشته است.

مسئول سامانه ۱۳۷ تأکید کرد: این سامانه باهدف ایجاد ارتباط مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه نهایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.