سمیه کریمی-صدای نکا،عباسعلی وفائی نژاد، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به منظور تحقق مصادیق حقوق شهروندی با حضور در دفتر سامانه ارتباط مردم و دولت از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های هم استانی های شد.
وفائی نژاد با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه تلفنی111) در ساری به سوالات مردم استان مازندران پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.
شایان ذکر است پاسخگویی به مردم استان های مازندران همه روزه توسط مدیریت و معاونین این اداره کل علی الخصوص در روزهای سه شنبه هر هفته انجام می پذیرد و تمامی کارکنان ملزم به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این استان می باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰